Svårt att färga själv? Inte mer!

Är det bara jag som tycker det är svårt att färga håret själv? Jag måste alltid be en kompis, min syster eller min mamma om hjälp. Om jag gör det själv missar jag alltid en fläck och lyckas aldrig få med all utväxt. Det är dock inte alltid som någon har tid eller lust att hjälpa mig. En av mina kompisar berättade om en "skum-färgning" och att det skulle vara enklare. Inget att förlora tänkte jag och beställde hem.


Sagt och gjort provade jag att färga håret med det, och jag ska säga att det inte går att jämföra. Det var mycket enklare att färga med skum än med färg. Nu behöver jag inte be om hjälp längre när jag ska färga håret, och det vinner ju alla på, haha ;)


Det funkade även bra till mitt långa hår och det räckte överallt, vilket jag vet (och har upplevt!) att vanlig färg inte gör, och man måste köpa många förpackningar.

 

Kolla in här dirr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0