Here I am, this is me, I come into this world so wild and free


Ska uppdatera lite om vad som händer i mitt liv:
*Skoldatorn har fortfatrande virus, och kommer inte kunna lämna in den förrän på onsdag, kaaanske tisdag om jag orkar gå upp tidigare.
*Men jag har laddat hem photoshop på stationära, som jag håller mig till så länge.
*I torsdags vis lunch tid föddes ett till föl, en liten hingst. Han föddes också ute i hagen, men som tur var var både jag och mamma hemma.
*Har haft väldigt lite tid i helgen ägnat åt dator, och mycket mer ägnat till kameran. Känns väldigt skönt faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: JENNIFERFOTON

fint foto :)

2011-05-29 @ 13:39:17
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback