Ny design

Helt okej nöjd. Behövde en lite enklare, och bredare, så skippade sidspalten helt och ni hittar kategorierna där uppe itsället :) Så nu är bloggen 800px bred (istället för 600px som var på gamla), så nu kommer det kunna visas ännu bättre bilder :D Det är bara några smådetaljer kvar.

Headern fick bestå av kameran och min smutsiga, men älskade converse ;)

Längst ner på sidan finns det även lite äldre bilder i mindre format att kolla på om man får tråkigt.
Hoppas ni trivs med det, och den syns bäst i Google Chrome med skärmupplösningen 1366x768, och ni får säga till mo den ser konstig ut för er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiin ju :D

2011-02-22 @ 19:05:22
Postat av: TK

Super fint med den nya hedden :D

reklam för nikon ellleh? ;)

2011-02-22 @ 19:37:28
Postat av: josefin

fin blogg :)

2011-02-22 @ 20:18:42
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: michelle

fin blogg. :)



btw. skulle va snällt av dig ifall du kunde hjälpa mig med att skriva vad du tycker om min idè som jag ha skrivit ang. designer. :p

2011-02-22 @ 21:38:41
URL: http://michellebergstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback